janeharas:

What did you just say?

this is seriously like the best thing about dogs

verylittlebird:

"this meme is too esoteric!" goldilocks exclaimed.
"This meme has been overdone," she said
"ahhh, this meme is just the right balance of ironic awareness and social commentary," she said happily and she lol’d hard

Wait, so do you plan on making a Ragyo!Toph?

makanidotdot:

haha nah, i figure that was one of her only parenting awards i wont take that away from her

Koji Kondo - Delfino Plaza
18,519 plays

gaming-screens:

Super Mario Sunshine

I’d be okay with this playing constantly for the rest of my life.

10,001 plays

queensimia:

roses are red

sweaters are knit

just want you to know

you’re waifu a shit

adriandragonus:

http://www.pixiv.net/member_illust.php?mode=medium&illust_id=19817792

I wanna eat a bagel but I am too lazy to spread the cream cheese on it so I’ve just been looking at the bag with the bagel in it for like two minutes 

thehomosexuals:

Okay but Never Gonna Give You Up (better known as Rickroll) is actually a really really horrible song for many reasons, which I will better explain under the cut. 

Brace yourselves, this is pretty long.

Read More →

I never really thought of it. The song also had a certain creepy “je ne sais quoi” to it but it was nice to see someone actually put it into words. Definitely feel like I need a figurative shower though. 

bolto:

pats

vivalanorge:

England: colour
America: color
England: humour
America: humor
England: flavour
America: flavor
England: what are you doing
America: getting rid of u lmao